در مقدمه به این حدیث نبوی توجه کنید :
ما خالف کتاب الله فاضربوه علی الجدار. هر سخنی که به شما برسد و مخالف قرآن باشد خواه دارای صحیح ترین سند باشد و خواه بی سند باشد، آن حدیث از ما نیست و آن را به دیوار بکوبید.
در این اصطلاح کوبیدن به دیوار شدید ترین ردّ کردن است که توأم با تنفّر نیز هست.
ایشون تو این کلیپ می گویند : مثلا یارو وسط آتیش میگه من تشنه ام چی بهش میدن تو جهنمزقوم ، ها زقوم گفتن چیهچرک و خون جوشیده میریزن تو حلقش ... روده ها رو ... اعصابشم از کار نمی افته تا خوب زجر بکشه... این دیگه چجور خداییه .
در تضاد عینی و 100%با قران
إِنَّ شَجَرَتَ الزَّقُّومِ(43) هر آینه درخت زقّوم، - طَعَامُ الْأَثِیمِ(44) طعام گناهکاران است.
-کاَلْمُهْلِ یَغْلىِ فىِ الْبُطُونِ(45) همانند مس گداخته در شکمها می ‏جوشد -
کَغَلىْ‏ِ الْحَمِیمِ(46سوره دخان) همانند جوشیدن آب جوشان.
زقوم میوه درختی است که به گفته قرآن در قعر آتش جهنم رشد می‌کند. بر این درخت میوه‌ای می‌روید که غذای جهنمیان است. در سه جای قرآن و به طور مشخص در آیه ۶۲ سوره الصافات، در آیه ۴۳ سوره الدخان و آیه ۵۲ سوره الواقعه، از کلمه زقوم یا درخت زقوم استفاده شده است. میوه های این درخت به شکل سرهای شیاطین می باشند که دوزخیان از آن ها می خورند و در دل آن ها همچون فلز گداخته قلیان می کند و در پی آن آب جوش می نوشند.
در ادامه میگوید : چطور می شود عاشق چنین خدایی شد؟ اگر اینطوره که داعشی ها بهترند . خدا بدتر از داعشی ها عمل می کند و ....( آقای میری امیدواریم که خدا به تذکرات شما توجه کرده و در رفتار خود تجدید نظر نماید و یا در چاپ نسخه دوم قران دقت بیشتری کند العیاذ باالله
ایشون می گویند : آیا خدا یه گودال درست کرده بنام جهنم هرچی هم توش میریزه پر نمیشه !!!...
متن آیه 30 سوره ق : یَوْمَ نَقُولُ لِجَهَنَّمَ هَلِ امْتَلَأْتِ وَتَقُولُ هَلْ مِن مَّزِیدٍ.
روزی که جهنم را می گوییم : آیا پر شده ای ? می گوید : آیا بیشتر هم هست ؟
یه سوال ؟ چند بار باید قرآن زیر سوال بره؟
ایشون تو این کلیپ می گویند : آقا اگه یه دختری موهاشو از نامحرم ! نپوشونه این عذابش در قیامت چیه ؟ آویزونش میکنن از موهاش ؟
تکذیب حدیث معراج حضرت رسول (ص) :
امیرالمومنین علی (ع): « روزی با فاطمه (س) محضر پیامبر خدا (ص) رسیدیم ٬ دیدیم حضرت به شدت گریه می کند .
گفتم: پدر و مادرم به فدایت یا رسول الله! چرا گریه می کنی؟
فرمود: یا علی! آن شب که مرا به معراج بردند ٬ گروهی از زنان امت خود را در عذاب سختی دیدم و از شدت عذابشان گریستم.
زنی را دیدم که از موی سر آویزان است و...
بحارالانوار ٬ ج۵ ٬ص - شیخ صدوق، عیون اخبار الرضا(ع)، ج 2، ص 10 و 11، انتشارات جهان، 1378 ق.۶۹
صبغ ابن نباته ، از امیرالمومنین علی (ع) :
در آخرالزمان و نزدیک شدن زمان موعود (قیامت یا زمان ظهور حضرت مهدى علیه السّلام ) که بدترین زمانهاست (چون جهان از ظلم و ستم پر شود) زنانى ظاهر مى شوند بى حجاب و عریان بیرون آمده خودنمائى مى کنند، از دین خارج مى شوند (به احکام دین توجهى ندارند) در فتنه ها (آشوبها یا محافل عیش و شهوت ) داخل مى شوند و شهوترانى روى مى آورند و به لذات جوئیها شتابانند، حرامهاى الهى را حلال مى کنند و در جهنم همیشه خواهند ماند.
من لا یحضره الفقیه کتاب النکاح (المذموم من اخلاق النساء و صفاتهن، حدیث 5)

قال رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم): سیکون فی آخر أمّتی رجال، یرکب نساؤهم على سروج کأشباه الرجال یرکبون على المیاثر[1] حتَّى یأتوا أبواب المساجد، نساؤهم کاسیات عاریات، على رؤوسهن کأسنمة البُختُ العِجاف، لا یجِدنَ ریحَ الجنّة. فالعنوهنَّ فإنَّهنَّ ملعونات.
رسول اکرم صلَّى الله علیه وآله وسلَّم فرمود: در آخر امت من، مردانی پیدا می شوند که زن هایشان همچون مردها بر روی زین ها سوار می شوند، بر فراز تشک ها سوار می شوند و تا در مساجد می روند، زنانشان در عین لباس پوشیدن لخت و عور هستد( مثل لباس هاس تنگ و ساپورتهای امروز که تمام هندسه بدن نمایان است) و بر سرشان چیزی همانند کوهان اشتران لاغر است، انها عطر بهشت را نمی شنوند، آنها را لعنت کنید که انها از رحمت خدا به دور هستند
(1- واژه:میاثر که در این حدیث به کار رفته به معنای تشک های نرم است که موقع نشستن روی انها حرکت کنند درست مانند صندلی های اتومبیل های امروزی)

و باز تو این کلیپ میگن که حضرت علی (ع) فرمود اگر زنده بمونم قاتلم رو می بخشم و ایشون با این همه محبت نمیتونه نماینده خدای به این خشنی باشه ...
جواب: به حضرت علی ع صفدر میگفتند یعنی در جنگ ها چنان

 
صف دشمن رو درو میکرد که حتی امده در یک جنگ چند هزار نفر رو هلاک کردند . در جنگ جمل حدود 6000 نفر از دشمن کشته شد که خیلی از آنها بدست حضرت هلاک شدند . (پس هر رفتاری جایگاه خود را می طلبد و ایشان مظهر صفت ... جبار ،قاهرو صفات جلالی حق هم هستند )

در ادامه میگن : تو چکاره بودی رفتی گفتی دین یعنی این به تو چه ربطی داشت ( خود آقای میری هم پس با این حساب صحبتهای خودشون رو نقض کردند ... پس این روشنگری های دینی رو چرا میکنید طبق گفته خودتون آقای میری ؟َ!)
در ادامه : ملک بهت نازل شده بود ... کی گفته اینی که تو میفهمی دینه ... این فهمه تو از دینه ( بازم اقای میری اینجا خودشون محکوم هستند که از فهمشون دارند میگن ) ادامه : نمیگفتی میمردی ، یه اعتقادی داشتی پیش خودت نگه میداشتی اما اینکه رفتی فهمتو نشر دادی و جلوی فهم دیگران رو گرفتی.